Carnaval - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van puertorealstage - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van puertorealstage - WaarBenJij.nu

Carnaval

20 Februari 2013 | Spanje, Puerto Real

We hebben ons de afgelopen weken bezig gehouden met carnaval vieren, werken en genieten van de geweldige tijd die we hier hebben. Weinig tijd om ons blog bij te houden dus. Aangezien we hier nog maar anderhalve week zitten en optimaal willen genieten van de tijd die we hier nog hebben gaan we geen tijd meer stoppen in ons blog.

De planning voor de komende weken:
Nog 7 dagen werken op onze stage plek om alles netjes alles af te ronden en al het papierwerk van het Leonardo fonds op orde te krijgen en te laten ondertekenen. Zondag 3 maart willen we vertrekken richting Nederland via Malaga, Valencia, Barcelona, Lyon en Parijs om zo op Vrijdag 8 maart thuis te komen.

Hopelijk hebben jullie met veel plezier de afgelopen maanden van ons blog genoten!

Groeten Tim & Cas!!

• 20 Februari 2013 - 10:33

Lisa:

Bedankt voor jullie leuke verhalen!:) Geniet nog van jullie laatste week en de terugreis!

Liefs

• 20 Februari 2013 - 10:43

Miek:

Hoi mannen, bedankt voor de leuke verhalen. Jullie hebben veel geleerd de afgelopen tijd, al was dat niet altijd op werkgebied, maar ja wat is belangrijker?
    Geniet nog even door, rijd voorzichtig terug en tot kijk

• 20 Februari 2013 - 20:58

Tante Let.:

Hallo Cas en de rest.
    Ik wil jullie bedanken voor al jullie mooie en spannende verhalen.
    Ik heb ervan genoten. Geniet nog van deze laatste weken en kom allemaal weer heel thuis.
    P.s. voor Cas. Esther is vandaag naar het ziekenhuis gebracht dus de komende dagen wordt het spannend.
    Groetjes tante Let.

• 20 Februari 2013 - 23:11

Hans Dernison:

Werk ze en geniet van de terugreis. Doe rustig aan en rij voorzichtig.
    Op 8 maart ligt de rode loper klaar en de vlag hang uit.

• 20 Februari 2013 - 23:33

Ine:

Wie gaat het boek schrijven van jullie belevenissen daar? Dat zou best nog wel leerzaam, romantisch en spannend boek kunnen worden! Als jullie die auto nog uit de blub krijgen zien we jullie binnenkort misschien wel terug! Al weer een probleem dat opgelost moet worden ben benieuwd hoe jullie je hier weer uit redden, dus toch nog een vervolgverhaal? we gaan het nog wel horen, heel veel succes en sterkte!!!

• 22 Februari 2013 - 19:17

Tiny En Diny:

Hoi Cas en de andere mannen.
    Wij hebben in ieder geval plezier beleefd aan al jullie verhalen, jullie manier van schrijven, jullie belevenissen enz. enz.
    Wij wensen jullie een heel goede terugreis en horen dan daarna van jou, Cas, de verhalen nog wel een keer maar dan live.
    groetjes Tiny en Diny