Come back!! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van puertorealstage - WaarBenJij.nu Come back!! - Reisverslag uit Puerto Real, Spanje van puertorealstage - WaarBenJij.nu

Come back!!

19 December 2012 | Spanje, Puerto Real

Dinsdag 18 December,
Vandaag de dag dat Cas en Marc die drie dagen in Nederland hebben doorgebracht terug komen en dat Tim en Jordi een eind hebben moeten maken aan hun chill sessie in Malaga. Cas en Marc waren ruim optijd op het vliegveld, ze hadden geen 10 minuten later moeten komen. In de trein in Malaga wist Marc precies waar we uit moesten stappen aangezien hij van de zomer ook in het appartement van Tim was geweest. Toen we van Malaga naar Carvajal reden met de trein kwamen we op de eindbestemming Fuengirola uit. Ja zij Marc ‘hier kom je altijd uit als je de halte mist’. Wij de vier haltes terug en we waren er alsnog! Daar even gewacht op Tim en Jordi die al lekker ontbeten hadden met hun blote bast in de zon en al gauw de hoek om kwamen gescheurd. De planning was om naar Puerto Banus te gaan in Marbella om leuke auto’s zoals Ferrari’s,Lamborhini’s, Bentley’s en flinke jachtschepen te bezichtigen. Dit viel echt vies tegen, er reed wel wat moois rond maar niet in overvloed. Na het ontbijt bij de Mac maar weer doorgereden richting Puerto Real, onze thuisbasis. Eenmaal onderweg vonden we het veel te vroeg om al thuis aan te komen en zijn van de snelweg gevlucht en op zoek gegaan naar een offroad pad, oftewel een locht zand pad om omhoog te beren met veel blubber!! Na een uur een 4x4 pad ingegaan en zaten we al snel vast en begon de auto te smoken, koelvloeistof begon te koken!! Met de plaatselijke plasjes modder die aanwezig waren en met behulp van een flesje hebben we het tankje koelvloeistof weer weten te vullen. Met wat locht werk de auto uit de blubber gekregen en de weg vervolgd naar Puerto Real. In het appartement de nodigen schoonmaak werkzaamheden verricht aangezien we vrijdag heulemaal niks meer opgeruimd hadden, de ratten waren nog net niet aanwezig. Toen het fornuis helemaal gecleaned was, wat voeier warm gemaakt, inclusief jus. medemogelijk meegenomen door Cas. Daarna Meet the Spartans opgezet en lekker bankzaken gedaan.

Woensdag 19 December,
We missen allemaal onze bedden van de vorige nacht, helaas! Onze auto was nog zo vies van gister, dat het net leek of we een tractor hadden waarmee we over het weiland zijn gereden. Maar we verrekken het om hem te wassen. Dat het maar ooit is een keer gaat regenen hier. Op het werk moesten ze er om lachen, we hadden ze verteld dat we er een 4x4 van hadden gemaakt. Na het werk heeft Tim zijn Kerst/voedselpakket opgehaald, allemaal Nederlands eten om even een paar dagen van te kunnen genieten. (mucho gracias!!) Vervolgens zijn we weer allemaal gaan sporten om onze goddelijke lijven in figuur te houden. Daarna hebben Jordi en Cas nog even de nodige boodschappen gehaald want buiten het voedselpakket van Tim om hadden we helemaal niks meer!! ’S avonds weer goed voor ons eigen gezorgd en lekker gekookt! Marc nog een filmpje aangezet en toen was het alweer bed tijd…..

Groetos Tim en Cas

• 20 December 2012 - 11:41

Ria:

Fijn dat jullie weer compleet zijn! Wat zullen ze jullie gemist hebben daar in Puerto Real.

• 20 December 2012 - 12:01

Miek:

Wat ben ik toch blij dat jullie zo zelfredzaam zijn. Vooral ook dat je met die auto weer teruggekomen bent. Zou mij nooit gelukt zijn, maar ja ik was die weg ook nooit ingegaan!
    Succes maar weer met alles en meld niet de hele tijd dat jullie in je blote bast zitten en zo, want het is hier best wel koud. Brrrrrrrrrrr!

• 20 December 2012 - 18:36

Tiny En Diny:

We nemen aan dat je het wel fijn hebt gevonden om even weer in nederland te zijn, wij hebben je niet gezien(helaas) anders hadden we je bruine bast en je goddelijke lijf kunnen bewonderen.
    En...wat die auto betreft; misschien kunnen jullie er een echte 4x4 van maken, dan kun je daarna het ongerepte wilde spaanse land verkennen.
    We weten niet of jullie daar iets aan kerst doen ?? een kerstboompje misschien ??
    Wij wensen jullie in ieder geval toch een paar fijne kerstdagen of vrije dagen toe.

• 21 December 2012 - 17:28

Kerstboom hebben we 2 weken geleden al neer gezet!!

• 23 December 2012 - 19:35

Ine:

Leuk dat verslag van jullie, kunnen wij de sfeer bij jullie een beetje proeven, lijkt allemaal goed te gaan, jullie vermaken je wel. Wat het weer betreft zitten jullie een stuk beter dan wij hier! Ik wens jullie allen hele fijne kersdagen en verwacht dat jullie samen een heerlijk kerstmaal bereiden. En geniet van jullie vrije dagen!

• 24 December 2012 - 11:02

Monique:

Wat een avonturen maken jullie daar mee zeg.En wat een geluk hebben jullie dat alles iedere keer weer goed af loopt. Zo te zien en te lezen maken jullie het goed daar. Jammer dat ik je niet gezien heb in Nederland, Cas. Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een goed begin van 2013.
    Groetjes vanuit het natte Uden, Monique.